«Και την έβδομη ημέρα…»

                       Κάθε αρχή και δύσκολη…Και κάθε αρχή γεμάτη κλισέ…

                                   Image

 Ανώφελα προσπάθησα να γράψω κάτι που να διακηρύσει τις αρχές του blog μου σαν ένα πολύ προσωπικό μανιφέστο.Η αλήθεια είναι πως δεν έχω την πραγματική ιδέα για το ποιό θα είναι το περιεχόμενο του.Βλέποντας και κάνοντας υποθέτω.

 Αυτό που θα προσπαθήσω να κάνω εδώ είναι να σου δώσω να καταλάβεις όσο πιο ελκυστικά μπορώ πως μ’αρέσει να γράφω.Επιστρατεύοντας κάθε μορφή γοητείας που κρύβω μέσα μου και αντιγράφοντας ότι έχω διαβάσει και ότι έχω δει απ’την περίοδο που αγαπημένος μου ήρωας βιβλίων ήταν ο Ρον απ΄το Χάρυ Πότερ και λατρεμένος μου σκηνοθέτης ο Χίτσκοκ αν και τότε δεν καταλάβαινα ούτε τα μισά απ΄τις ταινίες του.Για την ακρίβεια δεν τις έβλεπα καν ολόκληρες…Απλά ήθελα να λέω ότι έβλεπα Χίτσκοκ

 Στην προσπάθεια μου αυτή ο μεγαλύτερος εχθρός μου,θα ‘ναι σίγουρα για μία ακόμη φορά ο ίδιος μου ο εαυτός…Κάθε βδομάδα , τουλάχιστον , θα προσπαθώ να παραθέτω μια ιστορία μου, ένα παραμύθι , πες το όπως θες.Και θα ελπίζω να μην αυτοκαταργηθώ όπως αρέσκομαι να κάνω όταν τα πράγματα βαίνουν καλώς για μένα.Περίεργα αυτοκαταστροφικό ον ο άνθρωπος, το ξέρεις κι εσύ καλά.

 Και για να μην μακρηγορώ , αν ποτέ διαβάσεις το οτιδήποτε από εμένα , μην αποφύγεις να με κρίνεις , και να μου πεις την άποψή σου. Αν σου έλεγα ότι γράφω για μένα, θα ΄ταν γαμώ τα ψέματα

 Πάω για ένα μπάνιο τώρα.Όλο αυτό το ιντερνετικό στήσιμο του blog με κούρασε πολύ και το τεχνικό αυτό μέρος δεν είναι το φόρτε μου. 

Έτσι κι αλλιώς ,την έβδομη ημέρα ακόμη κι ο Θεός ξεκουράστηκε..Καλό μας βράδυ..Πήγε αργά

 

Σχολιάστε

