Περί Αυγούστου Κορτώ και Κακών Συνηθειών

 

 

arguing-people-at-trivia-night-judges-table

 

 

Γνωρίζοντας ότι θα λιθοβοληθώ από μεγάλη μερίδα «εναλλακτικής σαβούρας» είπα κι εγώ,αφού τόσο σύνηθες έχει γίνει,να παραθέσω τη θέση μου σ ΄αυτό το θέμα.Λόγο και βήμα έχω,γιατί να μην πετάξω κι εγώ το μακρύ μου.
Ας τα πάρουμε όμως λίγο απ΄την αρχή.Όταν είδα την δήλωση-ανακοίνωση του Αυγούστου σχετικά με την μη συμμετοχή του στο «Ποτάμι»,απλά τη διάβασα και την προσπέρασα,μέσα στα χιλιάδες πράγματα που κολυμπάνε στα μάτια μας μπροστά στο ίντερνετ.Το ότι ο άνθρωπος είναι ομοφυλόφιλος το διαπίστωσα κι εγώ εκεί,εν μέσω του κειμένου,δεν το γνώριζα,δεν με απασχόλησε κιόλας,απλά για λίγο αναρωτήθηκα πως θα ένιωθε η πλειοψηφία των αναγνωστών αν έγραφε την ίδια ατάκα,(«είμαι αφοσιωμένος στον άντρα μου και τα βιβλία μου«),μια γυναίκα.

Μεγάλο μέρος θα την έκρινε ώς κυράτσα,οι αλτέρνατιβ φεμινίστριες θα την παραγκώνιζαν και γενικότερα θα επικρατούσε η αίσθηση ότι «αυτή μαγειρεύει για τον άντρα της,την έχει στην κουζίνα,μπλα,μπλα,μπλα«.
Ο Κουρτώ κατά την ταπεινή μου γνώμη,επιχείρησε ν΄αρχίσει ένα μικρό παιχνίδι εντυπώσεων,ως επαγγελματίας γραφιάς,όπως αυτοχαρακτηρίζεται και θεωρώ ότι τα κατάφερε πολύ καλά,έχοντας την παρουσίαση του νέου του βιβλίου αυτή τη Δευτέρα.

Το θέμα μου παρ΄όλα αυτά, δεν είναι να βγάλω χολή για τον Κουρτώ(αν και με αυτά που βλέπω θα γίνει άθελα μου αργά ή γρήγορα).Αυτό που με ενοχλεί είναι πως τελικά οι άνθρωποι των μίντια(σόσιαλ και μη),των διάφορων κοινωνικών ομάδων αλλά δυστυχώς ακόμη και των τεχνών,δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από άλλωτε πολιτικά παιχνίδια αβανταδόρικης ατάκας έως ότου να επικρατήσει ο πιο ισχυρός.Θα βγω να πετάξω εγώ μια ατάκα,θα μου απαντήσει ο άλλος,απ΄τα επιχειρήματα μας θα απομονωθούν σε άρθρα τα «αποφθέγματά» μας και θα στηθεί ένα κάποιο πανηγυράκι για κάποιες μέρες να ΄χουμε να ασχολούμαστε.

Και επειδή φαντάζομαι την δυσαρέσκεια πολλών για το ότι ο Mr. Γραφικός Δήμος Βερύκιος μίλησε υποτιμητικά για την ομοφυλοφιλική ταυτότητα του Κορτώ,αλίμονο σε αυτούς που περίμεναν κάτι καλύτερο αλλά και «ήμαρτον ρε παιδιά» σε αυτούς που θεώρησαν ότι απειλήθηκε η ελευθερία της ομοφυλοφιλίας.Το αν προσβλήθηκε ο σύντροφος του Κορτώ είναι άλλο θέμα,το αν ο πατέρας του υπέστη υπερτασική κρίση είναι λυπηρό μεν,όχι όμως αρκετό και συγγνώμη,για να διωχθεί με οποιονδήποτε νόμιμο τρόπο ο παραπάνω δημοσιογραφίσκος.Γιατί τότε με μεγάλη μου χαρά θα μπορούσα να ξεπεταχτώ εγώ και άλλα καθίκια σαν και μένα,για να θέσω το ζήτημα οριοθέτησης του δημόσιου λόγου.

Μέχρι που είναι επιτρεπτό δηλαδή να σε «χτυπήσω» λεκτικά δημόσια;

Μέχρι εκεί που με παίρνει,ή μήπως μέχρι εκεί που παίρνει τις αδύναμες κοινωνίκες ομάδες και τους λιγότερο ανθεκτικούς ανθρώπους;

Γιατί έχει ισχύ και μας πονά η φωνή του κάθε Βερύκιου και βεβαίως γιατί δουλεύει ακόμη εκεί που δουλεύει;

Μα πάνω απ΄όλα ρε παιδιά,γιατί κάναμε θέμα-και α’ πληθυντικό γιατί τώρα έγινα συνένοχος κι εγώ-μια διαμάχη αστεία και παιδική με έναν τραγελαφικό τύπο να κράζει κάτι που δεν του αρέσει,κι έναν συγγραφέα να καταφεύγει σε απανωτές ανακοινώσεις,η μία μετά την άλλη,δικαιολογώντας στο κοινό του γεμάτος ανασφάλεια,όπως κάθε συγγραφέας που σέβεται τον εαυτό του,πως «Θα τον μηνύσω τον Βερύκιο,αλλά επειδή ανέβηκε η πίεση του πατέρα μου και τα δάκρυα του συντρόφου μου καίγανε τα μάγουλά του,όχι τίποτ΄άλλο.».

Με συγχωρείτε,δεν θα πάρω,οποιοσδήποτε/οποιαδήποτε,μπάρμπας,κοπελιά ή τραβεστί και να είχε αυτή τη συμπεριφορά την ίδια αντιμετώπιση θα ΄πρεπε να χε από εμάς,το ευρύ κοινό.

Κάντε ότι θέλετε,σφαχτείτε,αλλά ιδιωτικά και βοηθήστε μας να κόψουμε την συνήθεια του ξεκατινιάσματος εσείς οι μιντιακοί αστέρες.

Μην την προάγετε.

Σχολιάστε

